Bank Spółdzielczy w Kowalu - logo

3D-Secure

 
Co to jest usługa 3D Secure?
 
Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.
 
Jak działa usługa 3D Secure?
 
Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.
  • Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby:
  • - w aplikacji SGB Mobile,
  • poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w Naszym Banku.
  • Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne możesz ustalić  placówce Naszego Banku lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.
Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.
 
Aktywacja usługi 3D Secure
 
 
Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.
 
Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?
 
  • Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure – oznaczoną symbolami poniżej:
  • Wybierz płatność kartą i podaj jej dane:
  • numer karty
  • Imię i nazwisko
  • datę ważności karty
  • kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie
  • karty/Sprawdź poprawność danych
  • Potwierdź hasłem 3D Secure
Płatności kartą w internecie możesz potwierdzić w aplikacji mobilnej SGB Mobile lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS).
Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure – zależy to od sklepu internetowego.
 
Zablokowanie usługi 3D Secure
 
Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.
 
Jak odblokować usługę 3D Secure?
 
Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.