Bank Spółdzielczy w Kowalu - logo
2021-10-12

Przelew na telefon BLIK

Właśnie wprowadziliśmy nową usługę w aplikacji mobilnej SGB Mobile - przelewy na telefon BLIK.

Już teraz możesz przekazać pieniądze innym użytkownikom natychmiastowo, przez 7 dni w tygodniu (również w weekendy i święta), bez znajomości numeru rachunku bankowego!

Usługa działa dla klientów wszystkich banków wspierających płatność BLIK na telefon (nieważne w którym banku  odbiorca posiada rachunek).

 

Przelew na telefon BLIK jest bezpłatny.

 

Jak wysłać przelew?

Aby zrobić przelew wystarczy wpisać numer telefonu odbiorcy w aplikacji lub wybrać go z listy kontaktów (odbiorca musi mieć zarejestrowany numer telefonu w usłudze „Przelew na telefon BLIK”).

W celu wybrania numeru z listy kontaktów należy udzielić zgody w aplikacji SGB Mobile na dostęp do kontaktów.

 

Limit jednorazowy dla przelewu wynosi 500,00 zł.

 

Jak odebrać przelew?

Wystarczy, że jednorazowo zarejestrujesz swój numer telefonu w usłudze „Przelew na telefon BLIK”. Rejestracji numeru dokonasz w łatwy sposób za pomocą aplikacji SGB Mobile.

 

Rejestracja numeru telefonu w usłudze „Przelew na telefon BLIK”

  1. W aplikacji SGB Mobile wybierz z dolnego menu ‘Profil’.
  2. Następnie wybierz ‘Ustawienia BLIK’‘Zarejestruj numer telefonu do odbierania „Przelewów na telefon BLIK”’.
  3. Następnie wprowadź swój numer telefonu komórkowego i potwierdź.
  4. Podaj kod z SMS’a i gotowe!

 

Zarejestrowany w usłudze numer telefonu w każdej chwili możesz usunąć w aplikacji SGB Mobile.